Binbir Gece Dizisi


Facebook'da Hayranýmýz Olun!




Ana Sayfam Yap   Sik Kullanilanlara Ekle!

Binbir Gece 61. Bölüm

April 25th, 2008

binbir gece 61 

Onur, Şehrazat’a rest çekiyor

binbirgeceTerk edilmeyi içine sindiremeyen Onur, geçmişiyle ilgili yaptığı itiraflarla Şehrazat’ı derinden sarsar. Onur’un kalbini kırdığını fark eden Şehrazat, pişmanlık içinde kıvranmaktadır. Kerem, Sezen’in peşinden koştuğunu öğrendiği Burak’la çok sert bir konuşma yapar. Burak’tan ümidini kesmeye başlayan Melek, zor günler geçirir. Ali Kemal ve Füsun’un yeniden görüşmeye başlaması kızlarını sevindirir, Ahu’yu ise çılgına çevirir. Gani yeni bir aşkın heyecanı içindedir. Haldun’la tekrar bir araya gelen Mihriban’ı aşk ateşi sarmıştır. Kerem, Sezen’le ağabey - kardeş ilişkisi kurmaya çalışır. Sezen’den umduğu karşılığı alamayan Burak herkesi şaşırtacak bir adım atar. Onur sürpriz birini ziyaret eder. Şehrazat Onur’la görüşmek için çırpınır.

Onur, Şehrazat’ı affedecek mi?
Kerem, Burak’ın Sezen’in peşinden koşmasına engel olabilecek mi?
Ali Kemal ve Füsun’un ilişkisi nereye gidiyor? Onur kimi ziyaret edecek?
Tüm bu soruların cevabı bu haftaki bölümde. Sakın kaçırmayın!

95 Yorumlar »

  1. alper

    İlk yorum benden ;bence ÅŸehrazatın Onur’u üzdüğünü farkına varması güzel bir geliÅŸme.Artık özür dileme sırası ÅŸehraztta.Ayrıca Ali Kemal madem karını seviyodun niye bıraktın .Dediklerimin aynısı Füsun içinde geçerli .Fragmanda Füsun gül gibi yuvamı kendi ellerimle yıtkım diyordu ,yani oda hala ali Kemal’e karşı birÅŸey hissediyor hadi ona karşı hiç birÅŸey hissetmesede en azından ailesini tekrar istiyor.

    April 26th, 2008 | #

  2. mila

    Belki Onurun ziyaret etdiyi kisi Nilin sevgilisi,yani Niluferin babasi ola bilir,ne dersiniz?

    April 26th, 2008 | #

  3. mila

    Sehrazat Onurla gorusmek icin cirpinir,bunu anlamadim,bide Perideden bahs edilmiyor ozetde

    April 26th, 2008 | #

  4. yorumcu

    Herkesin üzerinde anlaÅŸtığı gibi bölümün en önemli sorusu’ Onur kimi ziyaret ediyor?’.Sorgulayalım:
    Bir kere ziyareti Onur yapıyor ve ziyaretle ilgili ‘ÅŸok,sarsılma,kötü’ gibi laflar geçmiyor,tersine sürpriz birisinden bahsediliyor.Onur da herhalde kendisini sıkıntıya sokacak veya üzecek ’sürpriz birisini ‘ziyaret etmez
    Onur ne kadar kırılsa da Åžehrazat’a zaafı var ve O’na karşı daha barışçıl ve affedici.Bu nedenle ziyaret amacı herhalde barışmaya yönelik bir adım.BaÅŸka bir amaca yönelik olsaydı ‘Onur affedecek mi?’ diye sormazdı.
    Öte yandan özet giriÅŸindeki ‘rest’li soru muhtemelen barışmanın 62.bölüme kalacağını söylüyor.Ancak fragmanda Onur’un anlattığı masal da iyiye iÅŸaret.Neyse 1-2 bölüm önemli deÄŸil önemli olan dizinin gidiÅŸatı.

    April 26th, 2008 | #

  5. yorumcu

    Genelde Burhan bey ve ailesi hakkında yazmıyorum ancak Füsun olayı ile ilgili açıklama yapmak istiyorum.
    Aslında Füsun’u A.Kemal boÅŸamadı.Nadide hn. Füsun’u ressam olayını Burhan bey’e söylemekle tehdit ederek Füsun’u zorladı.Füsun da bu tehdit karşısında A.Kemal’le suni bir kavga yarattı ve kavga sonucunda A.Kemal’e ayrılmak istediÄŸini söyledi.
    Orda kalamayacağını biliyordu.
    Öte yandan kocasından intikam almak için 3 çocuğunun geleceğini düşünmeden namusunu feda eden bir kadının aileye dönmesi etik olmaz.Ancak annelik hakkı tabi ki geçerli,kimse çocuklarını görmesine engel olamaz.

    April 26th, 2008 | #

  6. mercan

    peki ali kemal madem fusunu seviyor daha bir bölüm önce ahuyla samimi sahneler çiziyordu nasıl oluyor hem ahu asla onların beraber olmasına izin vermez giderek psikopatlaşıyorçünkü baksanıza bakışlara hareketlere falan

    April 26th, 2008 | #

  7. alper

    Ahu durumu anladı ve bir önlem alır kesinlikle.

    April 26th, 2008 | #

  8. mercan

    alır da bence bu kez şiddetli alır yani bu arada çok güzel uzun boylu falan böyle havalı biri söylüyorlardı da şşaırdım internetten bakınca pe syani ama çok iyi oynuyo rolunu tam da yakışmış yani

    April 26th, 2008 | #

  9. adnan

    evet gecen bölümle ilgili sayfada bazı oyuncularla ilgili bilgilerimi aktarmıştım hazel çamlıdere de onlardan biriydi
    yonca cevherin de diziye dönmesiyle gerçekten izlenmeye daha fazla değer oldu dizi iki oyuncu da umarım en az buradaki kadar iyi performanslarıyla ekranlarda uzun süre olurlar

    April 26th, 2008 | #

  10. ÅŸebnem

    onurun rest çekmesi süper

    April 26th, 2008 | #

  11. yorumcu

    Onur’un rest çekmesi güzel de-aslında senaristler- tadında bırakıp ilk evlilik olayında olduÄŸu gibi Åžehrazat’la ağır konuÅŸup kalbini kırmamalı yoksa barışma iÅŸi birkaç bölüm daha uzar ve Onur sonunda yine yalvarmak zorunda kalır.

    April 26th, 2008 | #

  12. mila

    rest cekmek ne demek?

    April 26th, 2008 | #

  13. besire

    dizi en sonun da yerini buldu şehrazat hanım fazla naz aşık usandırır dedik ama dilimizde tüy bitti reji bizi daha yeni anladı onur da aile babalıkkonusun da başarılı olurmu bilemeyiz bakalım ilerleyen diziler ne gösterecek sakın yüz verme onurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sürtsün biraz kes harçlığını

    April 26th, 2008 | #

  14. yorumcu

    rest çekmek= herhangi bir konuda sert ve kesin olarak son sözü söylemek(Türk Dil Kurumu)

    April 26th, 2008 | #

  15. mila

    Yorumcu tesekkuler.Demek simdi Sehrazat Onurun pesinden kosacak,eh,gerci boyle olsun istemezdim amma yine de barissinlar yeter

    April 26th, 2008 | #

  16. yorumcu

    Onur-Åžehrazat taraftarlarına, gittikçe bu ikiliye az zaman verilerek ,haksızlık yapılıyor.Yer verdiklerinde de çoÄŸunlukla ÅŸok,ayrılık!Burhan bey ve ailesine daha çok yer veriliyor.Bir gelin vardı iki oldu bir de kaynana eklendi,dört çocuk var, bir de Gani efendinin aÅŸk maceraları eklendi.Kerem’in önce erkek kardeÅŸi sonra kızkardeÅŸi ile babası çıktı.Bir Mihriban’ın sevgilisi eksikti.
    Herhalde senaristlerimiz Onur-Şehrazat ile ilgili-hele olumlu yönde-konu sıkıntısı çekiyorlar ki diğer karakterlere daha fazla yer veriyorlar.Bu ikiliyi birlikte tutup bölüm içindeki zamanlarını artırarak olumlu veya olumsuz olaylara birlikte tepki vermelerini sağlamak çok mu zor?Böyle yapınca ratinglerinin düşeceğini mi sanıyorlar?Nasılsa senaristlerin esnekliği fazla önümüzdeki bölümlerde deneyip görsünler.Tersine ratinglerinin artacağını görecekler.
    Ayrılıklardan bıkarak diziyi seyretmeyip ara sıra ne olduÄŸunu soran arkadaÅŸlarımıza yine ayrıldılar demekten sıkılıyoruz artık…

    April 26th, 2008 | #

  17. emin

    Onurun ziyaret etdiyi kisi Nilin sevgilisi ola bilir.Basga kimse aklima gelmiyor

    April 27th, 2008 | #

  18. emin

    Bu bolumde anlasilan Sehrazat-Onur disinda her kese buyuk yer ayirdilar

    April 27th, 2008 | #

  19. melek

    neden ayırmasınlarki hepsi çok başarılı ve iyi oyunculr ve yaşananlar gerçek bir dram özellikle evliyaoğlu ailesinni yaşadıkları kavgaları gayet normal herkes onlar için izliyor

    April 27th, 2008 | #

  20. emin

    Benim ilgimi onlar cekmiyor.Mihtiban,Melek bunlara hic bakmiyorum

    April 27th, 2008 | #

  21. Onurxan

    Ben o filmde yalniz Onurla Sehrazata bakiyorum.Onlari coooox seviyorum. :smile:

    April 27th, 2008 | #

  22. yorumcu

    Onur-Åžehrazat bu dizinin baÅŸrol oyuncuları.Dizinin ismi bile onlara baÄŸlanmış.Film,dizi,tiyatro vb. farketmez dünyanın her yerinde en fazla zaman baÅŸrol oyuncularına ayrılır.Onur-Åžehrazat nerdeyse yardımcı oyuncu olacaklar.Oldu olacak dizinin ismini Burhan Bey’in konağı yapalım.Bu oyuncular ayrıca en fazla ratingi getiriyorlar.Bu ikiliyi diziden çıkarın bakalım rating nereye düşecek.

    Ayrıca Burhan bey ve ailesindeki ilişkiler kirli ve etik değil.Pek de iyi örnek oluşturmuyorlar.Üreme içgüdüsü ile yaşayan balık hafızalı saf bir adam,onun bu özelliğini kullanan namus yoksunu iki kadın,oğullarının yediği haltları düzeltmeye çalışan zavallı anne ve baba,arada kalmış kader kurbanı çocuklar ve de bu olanları keyifle seyreden biz seyirciler !
    Suni ayrılıkları bir kenara bırakırsak,bir de Onur-Şehrazat-Kaan hatta Peride hn arasındaki ilişkilere bakın.Çok daha düzgün ve temiz.
    Bunlar benim görüşlerim.Tabi ki diğer görüşlere de saygım var ama eleştirmak de hakkım.Doğal olarak eleştirilere de açığım.

    April 27th, 2008 | #

  23. mila

    Ben isterdim ki Onur-Sehrazat ikilisine cok yer ayirsinlar

    April 27th, 2008 | #

  24. emin

    Az kaldi saliya,umarim bizi guzel bolum bekliyor

    April 28th, 2008 | #

  25. yorumcu

    binbirgecetmc.com’da hala 60.bölüm özeti gözüküyor.Herhalde web sayfalarında teknik bir arıza var.Site yönetimi,onları uyarabilir misiniz?Bu hafta özeti Kanal D’den -geç olarak-almak zorunda kaldık.

    April 28th, 2008 | #

  26. yorumcu

    Bu hafta yorumların sayısı fazla deÄŸil.Herhalde gerilimli haftalardan sonra ‘Onur Åžehrazat’ı affedecek mi’ sorusunu görenler bu hafta epeyce rahatlayıp gevÅŸediler,elleri klavyeye gitmiyor.Gerçekten de yorum yani duygu ve görüşleri paylaÅŸma bir cins rahatlama aracı,rahatlama ihtiyacı olmayınca da normalde insanın-herhalde ben hariç- yorum yazası gelmiyor.Neyse iÅŸler yolunda gitsin de varsın yorumlar az olsun.

    April 28th, 2008 | #

  27. mila

    Yorumcu bir fragman eklediler ora yorum yazdik 61 bolumun ozetinede yazdik ondan yorumlarin sayi az gozukuyor.

    April 28th, 2008 | #

  28. mila

    Onceler 4,5 resim koyardilar siteye simdi sadece 2resim

    April 28th, 2008 | #

  29. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    arkadaslar 3 gündür yokum abim evlendi söylemistim size oh nihayat bitti dügün telasi neyse milacim Nilin sevgilisi ölmedi mi? ah ah sali aksami yarin merak etmeyin az kaldi birde vallah çok sevindim nihayet Sehrazat Onurun pesinden kosacak…..

    April 28th, 2008 | #

  30. mila

    Lutfiyye oncelikle tebrik ediyorum abini.Senin yoklugun fark edildi .Nilin yeni sevgilisin kazada oldu ondan once bir esinden bosanmis Onuru aldatdigi kisi kim bilir kimdir.Neyse cok merak etdim ,belki Burhan beyi zayaret edecek

    April 29th, 2008 | #

  31. mila

    Belki Onur hic aff etmedi Sehrazati,bu ssenaristler diziyi uzatmak icin her sey yaparlar

    April 29th, 2008 | #

  32. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Tesekkur ederim abim için milacim darisi bizim basimiza (AMIN), bende çok özledim sizi. Evet haklisin mila belkide o adama gidecektir ben onu hiç düsünmedim Nilin sevgilisi öldü dedim ama Onuru aldatdigi kisiyi hiç düsünmedim o olabilir gerçekten. Eger kiz Onurun degilse o zaman demek ki Nilüfer o adamin kizi belkide onun için gidecek oraya. Vallah bilemicem artik zaten çok az kaldi 61. bölüme milacim görücez…..

    April 29th, 2008 | #

  33. yorumcu

    Onur bir-iki bölüm naz yapabilir ama Åžehrazat’tan uzak duramaz hele O da piÅŸman olmuÅŸsa.Aksi durum dizinin geçmiÅŸine uymaz.Ayrıca ortada Kaan da var,babasını özledi.Onur onu da üzmek istemez.Nilüfer de annesini yeni kaybetti ,anne ÅŸefkatine ihtiyacı var,Åžehrazat’ı da çok sevdi.Onur da Åžehrazat’ın Nilüfer’i sevdiÄŸini biliyor(Senaristlerin ince ayarı).
    Ziyaret edilen kim olursa olsun Onur’un ziyareti mutlaka- örneÄŸin Nilüfer’i nüfusuna almak gibi- olumlu bir amaca yöneliktir.Herhalde hiç kimse örneÄŸin Onur’un boÅŸanmak için avukata gittiÄŸini düşünmez.

    April 29th, 2008 | #

  34. mila

    61 bolum bence o yerde bitecek,belki de Sehrazatla Onur bu bolum barisirlar.

    April 29th, 2008 | #

  35. mila

    Fusunla Ali Kemalin yeniden barismagi bence mumkun diil.

    April 29th, 2008 | #

  36. yorumcu

    EÄŸer Onur Nil’in eski sevgilisini ziyaret ediyorsa o zaman senaryo tutarsızlığı olur çünkü önceki bölümlerde çocuÄŸun kendisinden olmadığına inanarak Nilüfer’i teslim etmek amacı ile bir yakınını bulmak için çok uÄŸraÅŸtı,İzmir’e kadar gitti.O zaman ziyaret etmesi gerekirdi.
    Ziyaret edilen kim olursa olsun herhalde hoş bir sürpriz olacak kötü bir beklentim yok.

    April 29th, 2008 | #

  37. mila

    Benden bu kadar,diziden sonra insallah mutlak sitede olacam

    April 29th, 2008 | #

  38. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    ya kim bu Ulas Tuzak dizide oynayacagini nerden biliyorsunuz lütfen söyleyin bana…..

    April 29th, 2008 | #

  39. yonca

    Bence artık film sürekli tam mutluluğu yakalamış birden şehrazatın yersiz kavga ve kıskançlıklarından çıkmalı.İnsanlar bu kaprislere doymuş durumda ben birnbirgece izleyicisi olarak çok sıkıldım dizinin sürekli güvensizlik ve kaprisler üzerine kurulu oluşundan.

    April 29th, 2008 | #

  40. uÄŸur

    yaa şehrazat onur ne zaman mutlu bir birliktelik geçirecek yazık onura yaf nedir bu şehrazatın kaprisleri sonunda onur tekmeyi vuracak şehrazata ohhhh herkes ferahlayacak : :grin: nasılm yorum ama :mrgreen:

    April 29th, 2008 | #

  41. yorumcu

    Çok güzel,yorumlar yağmur gibi yağıyor hem de Onur_Şehrazat taraftarlarından.Devamını da getirin lütfen.Onur-Şehrazat taraftarlarının hem kişi hem de yorum yönünden daha ağırlıklı olmasına gayret edelim.Kim tutar sizi!

    April 29th, 2008 | #

  42. LARA

    bence onur şehrazatla evelnsin mutlu olsunlar biraz macera lı olsun

    April 29th, 2008 | #

  43. çetin elibol

    yaaa çok sinir oldum.iki bölümden beri bi zarfı açamadılar.nedir bu yaa?geçen bölüm de zarfla bitii, bu bölümde zarfla bitti.Bu kadar da olmaz artık gerksiz uzatmalar ve saç ma meraklar. :evil:

    April 29th, 2008 | #

  44. yorumcu

    Senaristler herhalde tepkimizi dikkate alarak Onur’a karizma ve itibarını iade ederken bu defa katı,gururlu ve sert Åžehrazat’ı sarhoÅŸ edip aÅŸkını itiraf ettirerek karizmasını çizdiler.Açıkçası uzun zamandır özlemle beklenen bir olaydı.En güzel sahne de sarhoÅŸ halde ‘Onur yok ben yok’ dedikten sonra Mihriban’ın bıyık altından Åžehrazat’a gülmesi idi.
    Fragmandan anlaşıldığına göre Onur’un affetmesi biraz zaman alacak.Senaristler Peride’yi de iÅŸe karıştırarak bölümleri uzatma yolunu seçtiler.
    Öte yandan roller deÄŸiÅŸti eskiden Onur Åžehrazat’ın peÅŸinden koÅŸardı.Ancak yumuÅŸama da baÅŸladı.Telefonu hiç açmayan Onur bölüm sonunda buluÅŸmayı kabul etti ancak buluÅŸmada çok da haklı olarak ‘Terkedilmekten bıktığını söyledi’.Bunun anlamı ÅŸu;
    nasıl beyaz sayfa ile kıskançlıklar bitti ise Nilüfer olayındaki barışmadan sonra artık terketme de olmayacak,bu son.
    Åžimdi bazı karamsarların ah,vah ettiÄŸini duyar gibiyim.Özeti bekleyeceÄŸiz ama Onur kızgın olsa da fragmandan Åžehrazat’ın yine Onur’un peÅŸinde olduÄŸunu görüyoruz.Sorun yok herÅŸey iyiye gidecek zaten bu bölümde kimse barışma beklemiyordu.Senaristler Nilüfer olayını mümkün olduÄŸu kadar uzatmayı kafaya koymuÅŸlar ama sonunu iyi baÄŸlayacaklar merak etmeyin.
    Yine bizim ikiliye az zaman ayrıldı.Burhan bey’in ailesi yine ön plandaydı.Bu konuda yazmaktan bıktım.Mihriban’ın restoranda beklemesi,Gani’nin aÅŸk macerası kime ne veriyor anlamıyorum ,bölümlerin sayısını artırmaktan baÅŸka…
    Yine özetin başlığı ile soruları bekleyelim.Eski bölümlerde ilk affedecek mi sorusundan 3 bölüm sonra barışma olmuştu.Barışma 63.bölüme kalabilir ancak daha önce olursa seviniriz.

    April 29th, 2008 | #

  45. onur boyracı

    onur mükemmel konuÅŸtu bende öyle konuÅŸurdum ÅŸehrazat çok şımardı hiçbit,rÅŸeyi dinlemeden gitmiÅŸti ÅŸimdi nasıl piÅŸman oldu gördük :grin: sonuç=herÅŸeyi dinlemeliyiz ve sonra savunmalıyız kendimizi………….

    April 29th, 2008 | #

  46. mila

    Bu ne berbad bolum bu ne berbad fragman.Onura nifret etmeye basladim,nasil soyluyurda Annem,Sehrazat umrumda diil.Keske Sehrazat artik onun pesinden kosmasa iyi olur

    April 29th, 2008 | #

  47. yorumcu

    Onur bu bölüme kadar hep alttan aldı ,sabretti ,af diledi,kaybetme korkusu ile yalan bile söyledi,kiÅŸiliÄŸinden fedakarlık yaptı.İhanet etmedi,çok sevdi,sahiplendi,ailesine kol kanat gerdi, annesini bile karşısına aldı.Kaan’a nerdeyse öz babalık yaptı.
    Åžehrazat ne yaptı?2 defa Onur’a savunma hakkı bile vermeden terketti(İlk evlilik ve Nilüfer olayı).Yani yargısız infaz yaptı.Hiç olmazsa Kaan’ın hatırı için insan bir kez dinler.Onur gibi karizmatik bir adamı söz hakkı bile vermeden ve de çok ağır konuÅŸarak ikidebir terketmek herhalde kabul edilebilir bir davranış deÄŸil herhalde..
    Ayrıca Åžehrazat da hatasını anladı,piÅŸman ve barışmak için herÅŸeye razı.Åžehrazat bile kendini suçlu bulup Onur’u haklı görürken Onur’u kızmak herhalde doÄŸru olmaz.Fragmanda bile Åžehrazat Onur’un peÅŸinde, hiç kızgın deÄŸil tam tersi,Bennu bile O’nun bu haline hayret ediyor.

    April 29th, 2008 | #

  48. hayrann

    bence onurun tam gönlü olcak bu seferde şehrazat hastalanacak. onur barışmaya gidecek ama şehrazatı bulamıcak çünkü şehrazat hastanede olcak kahrolacak :shock: :shock:

    April 29th, 2008 | #

  49. yorumcu

    Aslında Onur geçen bölümde Åžehrazat’ın ofisine giderek çok güzel sözler söylemiÅŸti.Bu bir fırsattı ama Åžehrazat kapısına gelen koskoca adamı tersleyip kovmaktan beter etti.Onur gibi karizmatik bir adam dizinin başından beri terslenip terkediliyor,bunu kabul etmek kolay deÄŸil.Halbuli Bennu da Kerem uÄŸruna ne hallere düşmüştü.Kaçan kovalanır atasözü sanki doÄŸrulanıyor.
    Öte yandan babasının sevgilisini ziyarette söylediÄŸi gibi Onur hala çok seviyor ve karısına aşık ancak kırgın.Yine de o yokken Åžehrazat’ın eve gelmesine çok memnun oldu.
    DoÄŸrusu senaristler bizi ÅŸaşırttı,Åžehrazat’ı bu halde göreceÄŸimizi tahmin etmezdik.Åžehrazat’ın yapması gereken bavlunu toplayıp Kaan’la birlikte sanki hiçbirÅŸey olmamış gibi evine dönmesi çünkü hala evli ve o evin hanımı.Onur’un da artık diyecek bir ÅŸeyi kalmaz.Öyle olacağını sanmıyorum ama Onur’un da iÅŸi tadında bırakıp ÅŸeyini(ne olduÄŸunu siz anladınız) çıkarmaması,Åžehrazat’ı küstürmemesi lazım yoksa karizmayı yine çizdirip yalvarır,biz de birkaç bölüm daha kıvranırız.
    Özeti görmedik ama ÅŸu ana kadar kötü bir ÅŸey yok.Åžehrazat’ın bu yeni halinin tadını çıkarın belki bir daha göremeyebilirsiniz.

    April 29th, 2008 | #

  50. emin

    Nilufer kesin Onurun kizi diil.Zarfi o yuzden Sehrazata verdi.Anlamiyorum el alemin cocuguna niye sahib cikmalidir ki?Bir de Onur Sehrazatsiz yapamazdi,simdi o ozur diliyor Onur aff etmiyor,Kaani bari dusunmelidi

    April 30th, 2008 | #

  51. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Yorumcu ben ne oldugunu anlamadim? 69. yorumunda diyorsun ki ne oldugunu siz anladiniz vallah anlamadim neyse özeti beklemek yine zor olacak bencede Nilüfer Onurun kizi degil çünkü olsaydi zarfi açarlardi simdi Onur diyorki Sehrazat sen aç Sehrazata diyorki Onur sen aç. O kadar uzattilarki bence kizi degil. Birde bayildim ya Sehrazatin sarhos rolüne ya bak iste biraz sen kos Onurun arkasina. O kadar tatliydiki hani dedi ya Mihribana Onur yok ben hiç yokum, canim benim ya…..Ya su Haldun Beye noldu neden gelmedi randevu’ya Mihribana yazik oldu ama bence kesin önemli birsey oldu…..

    April 30th, 2008 | #

  52. cadıyım

    ayyyy… ne sinirler ya uzattıkça uzattılar sakız gibi yaptılar diziyi bu hafta en azından zarf açılabilirdi…bu arada alikemalde kurduÄŸu hareöe son verip tekrar karısına dönüyor heralde…:):):) :razz:

    April 30th, 2008 | #

  53. mila

    Onurun Niluferden telefonu acmag icin izin almasi cok sinirletdi beni.Bu kadarda olmaz yani.Simdide Onur naz yapiyor,acikcasi Sehrazatin yerinde olsam artik yalvarmam ona.

    April 30th, 2008 | #

  54. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Milacim artik Onur biraz naz yapsin her zaman Sehrazat yapiyordu birazda o haykirsin askini dün Bennuya dedi ya ben çok fenayim çok asigim Onura güzel degilmiydi? Ama Onurda çokda naz yapmasin haklisin taman yani artik gelecek bölümde barisinlar degil mi?

    April 30th, 2008 | #

  55. HAGNE

    YAHU BU FİLM İYİCE GARİPLEÅžMEYE BAÅžLADI. TAMAM ONUR KIZI KABUL ETTİ BRAVO BÜYÜK DAVRANDI, ÅžEHRAZATA KIZDI ONU SİLDE ONA DA TAMAM AMA OÄžLUM DEDİĞİ KAAN NE OLDU KIZI GÖRÜNCE BİRDEN KAAN’I UNUTTU ADAM. O ÇOCUÄžA YAZIK DEĞİL Mİ DEMEK Kİ ONUR’UN SEVGİSİ GERÇEK DEĞİLMİŞ. ÅžEHRAZATA KIZARSAN KIZ KAAN’IN NE SUÇU VAR. HAKİKATEN SAKIZ GİBİ UZADI BU DİZİ YAZARLARA SESLENİYORUM ARTIK ONUR ÅžEHRAZAT AÅžKINDAN SIKILDIK. YA ÇOK MUTLU OLSUNLAR BAÅžKA ÅžEYLER OLSUN YADA BİTSİN BU DİZİ. BENİM TERCİHİM ONUR VE ÅžEHRAZATIN AÅžKLARININ YOLUNDA GİTMESİ YÖNÜNDE. BAÅžKA ÅžEYLER BULUN. BU ARADA EVLİYAOÄžLU AİLESİNE BAYILIYORUM ASIL AKSİYON ORDA İŞTE SÜPERLER SÜPER. BAKALIM O KIZDAN NASIL KURTULACAKLAR. YENİ VE HEYECANLI BÖLÜMLER BEKLİYORUZ. SAYGILAR

    April 30th, 2008 | #

  56. mila

    Hagne haklisiniz,demek ki Kaani hic de oglu gibi sevmemis

    April 30th, 2008 | #

  57. yorumcu

    Bence yanılıyorsunuz çünkü Onur Kaan’ı çok seviyor.Anne oÄŸul gidince O’nun oyuncağına bakıp telefon açtı.Åžehrazat evde yokken geldiÄŸinde Nilüfer’den önce onu kucakladı.Asıl Åžehrazat’ı bu konuda eleÅŸtirmek gerek.İnsan dinlemeden etmeden yuvasını bu kadar kolay terk eder mi?Senaristler bile’Onur ile Åžehrazat’ın ayrı evlerde kalması Kaan’ın dengesini bozdu’ diye yazdılar.Terkeden kim :Åžehrazat.Terketmenin hata olduÄŸunu kabul edip piÅŸman olan kim:Yine Åžehrazat.
    Fragmandan da anlaşıldığı kadar Onur Åžehrazat’a ‘Terk edilmekten bıktım’ diyerek ona bir ders vermek ve terketmelerin son bulmasını saÄŸlamak istiyor yani Kaan’ın Åžehrazat’ın katılığı ve kaprisleri nedeniyle bir daha babasız kalmaması için gayret ediyor.Hatırlayın evlilikten önce de sonra da Åžehrazat geç gelince Onur Kaan’ı göğsünde uyutuyordu.Bunu öz babalar bile zor yapar.
    Åžehrazat hem kendisine eÅŸ olacak hem de oÄŸluna babalık yapacak Onur’dan daha iyi bir adam bulabilir mi?Åžehrazat’a olan hayranlık ve sevgimiz herhalde adil düşünmemize engel olmamalı.

    April 30th, 2008 | #

  58. yorumcu

    Sürpriz birinden hiç bahsetmedik.
    Aslında bu bölümde Onur’a acıdım.Åžehrazat’ın kendisinin de kabul ettiÄŸi gibi en zor zamanında karısı anlayış gösterip destek vereceÄŸi yerde onu terketmiÅŸ.Annesi saplantılı ruh hastası bir kadın,her olumsuzlukta kocasından kalan bir ön yargı ile hep Onur’u hatalı görüyor,Nadide hn gibi deÄŸil.Onur yapayalnız.Sanki babası ile dertleÅŸecekmiÅŸ gibi düşünerek babasının sevgilisine gitmekten baÅŸka çare bulamıyor.Kerem arkadaşı ama bir yere kadar.

    April 30th, 2008 | #

  59. mila

    Ne guzel ozet tez gelmis,yorumcu galiba sizin tekllifinizi okudular)Ozet hic ic acici diil,bu kadar Onura yalvarmak bence luzumsuz

    April 30th, 2008 | #

  60. yorumcu

    Yanlış anlama olmasın verdiğim özet seyrettiğimiz 61.bölüme ait ancak tmc versiyonu.Bu sitedeki Kanal D versiyonu.

    April 30th, 2008 | #

  61. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    ama bu bence yeni özet çünkü biz bunlari görmedik ki Burakla Sezeni bir tehlike bekliyormus Sehrazat Onura ulasmak için Bennunun yardimi isticek bunlari biz görmedik bence yanlis yazdilar 61. bölümün özeti degil bu 62. bölümün özeti yorumcu helal olsun sana ne kadarda cabuk buldun tesekkur ediyorum

    April 30th, 2008 | #

  62. davidoff

    Arkadaşlar şehrazatın şarhoş olduğunda arabada giderken dinlediği ve söylediği şarkıyı bilen varmı? Yoksa herkes biliyorda bi tek benmi bilmiyorum. Yardım ederseniz sevinirim.

    April 30th, 2008 | #

  63. yorumcu

    Olabilir.TMC’nin ÇarÅŸamba günü özet vereceÄŸini hiç düşünmediÄŸimden 61.bölüm özeti diye görünce fazla irdelemedim,senaryoda deÄŸiÅŸiklik oldu diye yorumladım.Enteresan.
    EÄŸer özet buysa baÅŸlık hoÅŸ deÄŸil ama fragmanda zaten bölümün başında Onur’un Åžehrazat’ı terk ettiÄŸini biliyoruz.En azından sorularda sürpriz yok.Åžehrazat vazgeçmemiÅŸ, Onur’un peÅŸinde ,bu olumlu.Åžehrazat Onur’u ikna edebilecek mi sorusu da iyi.Buna benzer soruların sorulduÄŸu 3.bölüm oldu.Eski bölümlerde bu sorular 4 bölüm sürüyordu.Herhalde 63.bölümde barışma olur(KeÅŸke bu bölümde olsa).Haftaya Salı’ya kadar fazla merak edilecek konu yok.Her ÅŸey yolunda.Aslında 63.bölüm fragmanını daha çok merak ediyorum.

    April 30th, 2008 | #

  64. emin

    Sehrazatda gurur deyilen bir sey yok mu? Ben de onu onurlu kadin sanmistim.

    April 30th, 2008 | #

  65. ilkin_13

    Sehrezat gurur yapma hakkini yeterince kullandi…bu kadar yeter…Ben Sehrezati begeniyorum… Ama daha cok Berguzar Koreli begeniyorum…Berguzar YEK TEK

    April 30th, 2008 | #

  66. mila

    61 bolumde en cok beyendiyim sahne Onurla o kadinin(Onurun babasinin sevgilisinin) konusmasi.Bu bolumum hic sevmedim galiba 62 bolumde oyle can sikici olacak

    April 30th, 2008 | #

  67. cadıyım

    bir daha ki bölümde inÅŸallah ÅŸu zarf açılırda bizde öğrenizriz nilüfer kimin kızıymış…bu arada ali kemalin haremine aldığı ahudan nasılkurtulacağı merak konusu ahu füsuna gelen resmi almıştı o ne oldu bence ahu füsunu o resimle tehdit edecek…izleyip göreceÄŸiz bakalım neler olcak.

    May 1st, 2008 | #

  68. tubaaaaaaaaaa

    :oops: bence ali kemal çok iğrenç tip

    May 1st, 2008 | #

  69. HAGNE

    Yorumcu arkadaşım ben Şehrazata bayılıyorum o haklı demedim ki. Ben sadece Onur Şehrazat aşkındaki terketmelerden sıkıldık artık dedim. Zaten Şehrazatın yaptığı aptallığın daniskası bir kadın bu kadar mı kendine güvensiz olur bu kadar mı korkak olur ya. Kadının tek bildiği şey anlamadan dinlemeden terketmek. Artık aşkları yoluna girsin diyorum. Ay bide Şehrazata olan hayranlık ve sevgimiz demişsin buna çok güldüm işte :grin: alt tarafı film yaa bu filmi seyredenlerin kahramanlarına hayran olacak yaşı geçtiklerini düşünüyorum. En azından benim öyle bir huyum yok.

    May 1st, 2008 | #

  70. yorumcu

    Görüşlerinize aynen katılıyorum, son bölümü hariç!
    Çok doğru ,alt tarafı bir film -hatta bana göre masal-ama buna aldırmadan hepimiz uzun uzun yorumlar yazabiliyoruz.
    Bana göre insan 100 yaşında da olsa film veya dizideki oyunculara hayranlık ve sevgi duyabilir.Bunda ne tuhaflık var ki?
    En kötü huyumuz bu olsun.
    Ne mutlu bana ki bir insanın gülmesine yardımcı oldum.

    May 1st, 2008 | #

  71. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Bence o zarf hiç açilmicak benden söylemesi….. Ali Kemale gelince oh ne güzel vallah Füsunu aldat sonra onunla yeniden barismak iste senin yüzünden kadinda günaha girdi kiymetini simdimi bildin?Ama o ahu denilen kadin yakinda Füsunun olayini çikartacak çünkü o biliyor unutmayin (ressamin çizdigi resim onda) eyvahhhhh yine karisacak ortalik. Ya bakin iste Sehrazatan ve Onurdan bahsetmekten biktim Ali Kemale geçtim. Bu bölümde barismazlarsa yine kötü olucam tamam yine bikmaya basladim yeter artik barisinlar ve bu dizi güzelce bitsin…..

    May 2nd, 2008 | #

  72. mila

    Lutfiye bu ssenaristler onlarin askini hic etdiler.Onur Sehrazatla beraber olmak icin neler yapmadi ki,simdi ise bir kalemde her seyi silmeye hazir.Artik dizilere bakmak yok

    May 2nd, 2008 | #

  73. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Evet dizilere bakmak yok zaten ben pek bakmazdim. Inanirmisin Milacim BBG beni bu kadar etkileyen ilk dizidir hiçbir bölümünü kaçirmadim beni bu kadar baglayan ilk ve son dizi olacaktir çünkü bu dizi beni bitirdi gerçekten. Her baktigimda birseyler oluyor bana. “Acaba neler olacak?” “Bu bölüm nasil bitecek?” “Onurla Sehrazat bir daha ayrilacaklar mi? “Onurla Sehrazat barisacaklar mi?” “Sehrazat neden soka ugrayacak?”. hep bu sorular var kafamda. Deli oluyorum sali günü gelene kadar he sonrada daha çok zor : bir hafta beklemek lazim!!! Yok ben artik baska bir diziye bu kadar tutulmam yoksa ölürüm!!!!! :sad:

    May 2nd, 2008 | #

  74. mila

    Lutfiyye ben de aynen senin gibiydim,pek fazla dizilere bakmazdim arada bir yabanci dizileri seyr ederdim.BBG ikinci turk dizisidir ki bakdigim(1 ci Asmali konak) ilk bolumlerden cok sevdim/simdi ise salini beklemekle yasiyorum,bitenden sonra soz bir daha dizi seyr etmek yok! Sinir etdiler bizi

    May 2nd, 2008 | #

  75. yorumcu

    Onur-Åžehrazat taraftarları,ne kadar çabuk pes ediyorsunuz,yine karamsar oldunuz! Oysa dizinin daha önce hiç görmediÄŸimiz en hoÅŸ bölümlerini seyrediyoruz.Åžehrazat’ı sevgisinde hiç bu kadar açık ve samimi görmüş müydünüz?Bennu ve Mihriban’la diyalogları ne kadar güzeldi.Aileye Niüfer de da katılacak ve bu barışmadan sonra artık terketme olmayacak.Dizinin bütününü hatırlayın.Bu ikili en fazla kaç bölüm ayrı kalmış ki.Ayrı oldukları bölümde de senaristler onları çeÅŸitli bahanelerle (Mihriban’ın kaçırılması,Peride hn.mın hastalığı,vb.) bir araya getirmiÅŸler.Biliyorum tekrarlayan ayrılık ve kavgalardan hepimiz bıktık ama bu dizi diÄŸerlerine göre çok daha iyi.İsmi lazım deÄŸil bir iki diziyi gözucuyla seyrettim ,olaylar çok daha suni ve yavaÅŸ geiÅŸiyor,insanı bayıyor.Oyuncular da rol yapamıyor.

    Senaristlerin yerinde olsam sizin gibi seyirciler için birkaç tane daha 59.bölüm gibi bölüm koyarım,o zaman bu bölümlerin deÄŸerini anlarsınız.’Seyretmeyiz o zaman’ dediÄŸinizi duyar gibi oluyorum ama seyredersiniz ,çünkü dizi kanımıza iÅŸledi.

    Kusura bakmayın ama ÅŸu A.Kemal/Ahu/Füsun’da ne buluyorsunuz anlamıyorum.Çarpık ve kirli iliÅŸkilerden baÅŸka birÅŸey yok.KeÅŸke Füsun’u hamilelik nedeniyle diziden çıkarırken ihanet yerine baÅŸka bir neden bulsalardı ,dönüşü çok daha kolay ve etik olurdu.Onur- Åžehrazat 100 kere ayrılıp barışsa da yine A.Kemal ve takımını tercih etmem.

    May 2nd, 2008 | #

  76. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    Tamam haklisin yorumcu Sehrazat o kadar tatliydi ki askini haykirinca ama sanki Onur onu hiç affetmicek gibime geliyor. Fragmanda ne annemin düsünceleri önemli ne de Sehrazatin diyor. Demek ki Nilüfer için askinida unuttu. Yanlis anlasimalsin ben çok sevindim kizina sahip çikti diye vallah ama Kaanida Sehrazatida unuttu sanki. Gözü artik birtek Nilüferi görüyor benim gibi düsünen yok mu?

    May 2nd, 2008 | #

  77. mila

    Lutfiyye aynen katiliyorum sana.Sehrazatin ugrunda nelere katlandi simdi bir kiz icin(daha bilmeden kimin kizi)askindan vaz gecmeye hazir.Omrunun sonuna dek yalniz kalmaya hazir bir tek NIlufer icin,demek Nili cok sevmis onun kizini da oyle seviyor

    May 2nd, 2008 | #

  78. mila

    O guzel aski ssenaristler hic etdiler!Evlenenden sonra bir mutlu sahne goremez olduk,kiskanma sahnelerini bile ozledik,nerden cikti bu kiz?neyse,sonuna dek izleyecem amma yaziklar olsun dizini berbad gune koydular

    May 2nd, 2008 | #

  79. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    evet ya mila aynen katiliyorum demek ki Nili Sehrazatan daha çok sevmis hem durup dururken resmine bakiyor her zaman hani Sehrazatan önce hiç bir kadini bu kadar sevmemistin yaziklar olsun Onur vallah

    May 2nd, 2008 | #

  80. yorumcu

    Bence yanılıyorsunuz.Bu ,senaristlerin bizleri heyecanlandırmak için kullandıkdıkları yöntem.Yasemin olayından sonra Onur,Bennu ‘ya ‘Biz ayrıldık,artık Åžehrazat yok’ dedi,bir sonraki bölümde barıştılar.Onur Åžehrazat’a onu ölünceye kadar seveceÄŸine ,O da yüzüğü çıkarmayacağına dair söz verdi.Daha geçen Salı günü babasının sevgilisine karısına aşık ama kırgın olduÄŸunu söyledi.Hizmetçisinden Åžehrazat’ın O yokken eve geldiÄŸini öğrenince yüzü güldü.Bütün bunlardan sonra ve de 61 bölümlük geçmiÅŸe bakarak hala bunlar bir araya gelemezler demek aşırı karamsarlık olmuyor mu?Kaldı ki 62.bölüm ve fragmanında kötü bir iÅŸaret yok.
    Kaan’la ilgili görüşümü 57.yorumda vermiÅŸtim.

    May 2nd, 2008 | #

  81. Lütfiye (Sehrazat + Onur)

    insallah yaniliyorum ve bu iki asiklar barisirlar tek dileyim bu tabi ki.

    May 2nd, 2008 | #

  82. yorumcu

    Peki bir iki bölüm sonra ikili barışınca ‘Yazıklar olsun’ yerine ‘Bravo mu?’ diyeceksiniz.Åžehrazat bile ilk defa hatalı olduÄŸunu kabul edip Onur’u haklı görürken siz hala Onur’u hatalı buluyorsanız ne diyeyim.Bölümün başındaki inÅŸaat sahnesinde Onur Åžehrazat’la konuÅŸmaya geliyor.Åžehrazat vaktim yok diyor.Onur ÅŸunu söylüyor’Senin üzerinde bir saatlik hatırım bile yok’ ve koskoca holding patronu inÅŸaat işçileri etrafta çalışırken olanları anlatmaya çalışıyor.Gördüğü muameleye bakın!
    Ben bir iki bölüm üzerinden değil dizinin gidişatına ve geçmiş olaylara göre yorum yapıyorum.Senaristler geçmişten uzaklaşıp çok radikal değişiklikler -hiç ihtimal vermiyorum-yaparsa o zaman siz haklı çıkarsınız ama dua edin ben haklı çıkayım.

    May 2nd, 2008 | #

  83. ÅŸebnem

    Onur böyle devam etsin Şehrazat bunu haketti.

    May 2nd, 2008 | #

  84. yorumcu

    Görüşlerimde ısrar etmem belki diğer yorumcularda rahatsızlık yaratıyor olabilir ama elimde değil gereksiz karamsarlıklara cevap vermeden edemiyorum.

    May 2nd, 2008 | #

  85. hemo

    iki sene boyunca bize onurun büyük askini göstrdiler sonra zarttt diye ossurup alin size büyük ask dedi.

    May 2nd, 2008 | #

  86. yorumcu

    Onur Åžehrazat’a o kadar kırıldı ki onu asla affetmeyecek.Nilüfer ile yeni bir hayata baÅŸlayacak.Åžehrazat ve Kaan’ı kendi kaderleri ile baÅŸbaÅŸa bırakacak.Zaten hasta olan Åžehrazat üzüntüden daha da fenalaÅŸacak.Onur bunu öğrenip çok piÅŸman olacak ancak çok geç kalmış olacak,Åžehrazat’ın anıları ile dolu olduÄŸu için Kaan’la Nilüfer’i de yanına alarak İstanbul’u terkedip yurt dışına gidecek.

    Nasıl?Karamsar yorumumu beğendiniz mi yoksa ağzından yel alsın ,böyle yorum mu olur diyorsunuz.Bu yorumu okuyunca neler hissettiniz?Herhalde kendinizi kötü hissettiniz.

    Bu tür yorumlara asla katılmadığımı biliyorsunuz.Sadece kötü bir örnek olarak verdim.Benden bir daha böyle yorum okuyamazsınız(Senarist arkadaşlar size güveniyorum,sakın ha beni mahçup etmeyin.).

    Lütfen iyimser yorumdan şaşmayın beni de sık yazmak zorunda bırakmayın(Fazla yer işgal ettiğimin farkındayım,site yönetiminin anlayışına teşekkür ederim)

    May 2nd, 2008 | #

  87. SONER

    BABA O CANLI YAYINDAKİ MASANIN ALTINDAKİ ADAMDA KİMDİ YAAA KOPTUM GÜLMEKTEN

    June 3rd, 2008 | #

  88. nilüfer

    Ben bu diziyi çok seviyorum umaraım başarılarınız devam eder herşeyden çok güzeldi son bölüm başarılarınız devamını dilerim NİLÜFER SİZİ ÇOK SEVİYORUM

    June 17th, 2008 | #

  89. card game poker

    juego instantaneo paginas internet…

    Tu casinos la­nea promociones casino pagina web card game poker aprende jugar poker motorola ringtones…

    July 3rd, 2008 | #

  90. ABDULKADİR DANDAN

    :cool: SADECE ÇOK GÜZEL BİR DİZİ TEKRAR BAŞLAMASINI İSTİYORUM :cool:

    August 1st, 2008 | #

  91. koyu hayran

    :razz: ayılıyorum allahım be binbir gece me sehrazat ve onur manyağıyım ben onlara asla laf söletmeme :wink:

    August 7th, 2008 | #

  92. koyu hayran

    pardon bayılıyorum olcaktı binibr geceme laf söleyen diller kopsun kökünden :smile: :razz: :wink:

    August 7th, 2008 | #

  93. koyu hayran

    yha benm bi şikayetm war dizide sehrazatımla onuruma fazla yer vrilmiyo doyamıyorum onlara bi türlü bence burhan beylerin rolünü birazdaa kısaltıp sehrazat ve onurunkini uzatsınlar 5 hafta kaldı geri geliyolar yha yasasın :razz:

    August 8th, 2008 | #

  94. Soma.

    Soma….

    Soma intimates. Soma. Buy watson brand soma….

    June 20th, 2010 | #

  95. Yamak

    Nilüfer kızı Onur, sen Nilüfer gerçekten kızı Onur yerli biliyorum
    Weácan

    June 21st, 2010 | #

Sizde Yorumunuzu Yazin!

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad:

Yorumlar RSS. | TrackBack URI

Domain